www.florariaaly.ro este un magazin virtual administrat de CA FLORA NETWORK SRL, persoana juridica înființată legal cu urmatoarele date :

Detalii de identificare CA FLORA NETWORK SRL
Nume firmă CA FLORA NETWORK SRL
Cod Unic de Înregistrare 43234676
Nr. Înmatriculare J27/914/2020
EUID ROONRC.J27/914/2020
Data înfiinţării 2020

Adresa punct de lucru: Roman, jud. Neamț, Piața Roman Vodă, Nr.5, incinta Casei de Cultura

Adresa sediu social: Roman, jud. Neamț Str. Aprodu Arbore, Nr.70

1. Condiție obligatorie pentru executare de către florariaaly.ro (Florăria Aly Roman) a serviciilor prestate este acceptarea și utilizarea de către părți a normelor stipulate de către florariaaly.ro (Florăria Aly Roman)
2. Prestăm servicii de:

  • – livrare;
  • – realizarea buchetelor și aranjamentelor florale pentru orice ocazii;
  • – amenajăm cu flori și compoziții florale locuri protocolare;
  • – buchetul miresei și toată gama de produse specifice unei nunți;
  • – crâșme și decor floristic pentru botez și cumetrie;
  • – buchete și compoziții pentru evenimente corporative;
  • – coroane și buchete pentru funerarii.​

1. Serviciile “confecționarea și livrarea compoziției floristice, vânzarea și livrarea produselor adiacente” necesită achitarea în integral.
2. Exemplele de lucrări și mărfuri de pe site sunt doar câteva exemple. Fiecare compoziție floristică are caracter individual și poate să difere prin ambalaj, exterior, mărime, etc. Sunt posibile schimbări în număr, asortiment, în dependență de sezon și alți factori. Florile – sunt un produs sezonier, și nu întotdeauna este posibilă prezența în stoc a unor flori în magazin. Astfel produsul final poate să difere de cele ilustrate pe site în reteaua internet. Necătând la aceasta, toate compozițiile floristice sunt făcute din flori proaspete și magazinul vă depune efort pentru ca culorile și forma compoziției să corespundă cu cele ilustate pe site.
3. Video la livrare se face cu o cameră profesionistă. Acesta se trimite pe adresa de email a titularului în decurs de aproximativ 5-7 zile din data livrării. Aveți dreptul să alegeți dumneavoastră muzica dorită ca fundal la clipul dat, doar specificând informația dată operatorului. La fel, video se plasează pe canalul nostru de pe youtube.com (https://www.youtube.com/user/FlorăriaAly.ro). Aici puteți specifica preventiv operatorului acordul de a adăuga video pe canal sau nu.
4. În caz că nu cunoașteti adresa destinatarului, ne comunicați numărul de telefon la care poate fi apelat. Împreună cu el fiind stabilită data, locul și ora livrării. Dacă destinatarul refuză să primească florile din orice motiv, livrarea se consideră executată și banii nu se restituie.
5. Dacă clientul nu este mulțumit cu executarea comenzii, sau cu calitatea produselor livrate, vă rugăm să vă adresați în termen de 24 ore din momentul livrării. Florile sunt un produs ușor alterabil și nu vom fi în stare să înlocuim produsul sau să returnăm suma achitată, dacă nu vom fi informați la timp despre acesată problemă. În cazul neîndeplinirii comenzii, corect perfectate și achitate, din vina serviciului florariaaly.ro (Florăria Aly Roman) este garantată returnarea în totalitate a sumei achitate.
6. Achitarea serviciilor se efectuează de cumpărător în avans în mărime de 100% (o sută de procente) din costul serviciilor alese, prin orice mijloc ales din rubrica “Mod de plată” de pe site, sau propus de operator. Excepție fiind comenzile luate pentru buchetul miresei, decorul nunților, cumetriilor.
7. Valoarea minimă a comenzii de pe site este de 100 lei.
8. Răspunderea florariaaly.ro (Florăria Aly Roman)  în urma pretențiilor asupra serviciilor sau îndeplinirii lor se limiteaza doar la suma achitată de cumpărător.
9. În caz că apar modificări în comandă sau doriți să adăugați careva produse suplimentar, sau modificați textul de felicitare, trebuie sa ne preveniți cu apel, email sau la oficiu cu minim 4 ore (în regim de lucru) pentru Neamț; și 10 ore pentru restul regiunii Moldovei. În cazul nerespectării regulei date și revenirea cu modificări cu o ora preventiv, nu ne asumăm răspunderea de îndeplinire a modificărilor date. Dacă titularul anunță doar cu 3 ore preventiv modificarea buchetului din comandă, el va trebui să fie achitat 100%.
10. În cazul anulării comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantăm returnarea banilor achitați. Taxa bancară va fi dedusă din suma returnată.
11. Livrarea în județul Neamț, precum și în suburbiile acestuia, se efectuează în decurs de 2-4 ore după plasarea și achitarea comenzii (Exclus perioada 14.02, 01-08.03). În restul județelor din regiunea Moldovei, livrarea poate fi efectuată minim după  6 ore după plasarea și achitarea comenzii(Exclus perioada 14.02, 01-08.03). Livrarea se efectuează în intervalul de ore indicat de dumneavoastră pe parcursul completării comezii pe site (Exclus perioada 14.02, 01-08.03).
12. La executarea comenzii cu livrare în hoteluri, campinguri,etc. Cumpărătorul indică numărul apartamentelor și numele de inregistrare a destinatarului (sau un grup, de exemplu – domnul și doamna). Comanda în hotel poate fi livrată doar până la recepție. Deoarece în multe hoteluri nu este permisă trecerea serviciilor de livrare mai departe de recepție, livrarea la recepție pe data stabilită se consideră ca comandă executată. Nu răspundem pentru intârzierea comenzii sau imposibilitatea livrării ca urmare a adresei greșite a hotelului, sau a plecării mai devreme a destinatarului din hotel, shimbării numarului apartamentelor etc.
13. Exactitatea livrării depinde de datele despre destinatar, pe care Dvs. ni le puneți la dispoziție. De aceea, vă rugăm să îndepliniți atent rubricile, și dacă este nevoie să menționați în comentariile comenzii datele specifice (codul de la ușa scării, în care departament lucrează etc.).
14. Fiecare cumpărător (cu livrare) trebuie să indice adresa exactă a destinatarului. În cazul în care titularul nu cunoaște adresa de livrare, noi apelăm destinatarul pentru a afla adresa livrării. În cazul oferirii de date greșite sau incomplete necesare pentru executarea livrării, lipsa destinatarului la adrea indicată, titularul este anunțat despre schimbările apărute în statutul comenzii, destinatara va fi apelată pentru a concretiza corectitudinea datelor de livrare, și în cazul în care destinatara e la altă adresă, buchetul va merge cât mai curând posibil la adresă noua, doar după ce titularul va achita suma pentru livrarea repetată:

  • *10 lei-costul pentru Roman;
  • *Pentru celelalte destinații livrarea repetată constituie suma livrării inițiale;
  • În cazul în care destinatarul nu este la adresa indicată și (sau) nu este disponibilă, vom trimite un sms de informare, apoi vom returna comanda la sediul nostru pentru a fi livrată ulterior. În cazul în care destinatarul nu este găsit în termen de 2 zile lucrătoare comanda se consideră livrată.

15. Poza se efectuează doar cu acordul destinatarului.

16.Expeditorului/cumpărătorului îi revine obligația de a oferi date veridice și valabile pentru a livra produsul.

17. Procedura și termenii de reîntoarcere a banilor depinde de ce metodă de plata ați ales. Dacă metoda de plată a fost efectuată prin achitarea cu cardul, returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea.
20. Anularea unei comenzi poate fi efectuată doar prin telefon sau la oficiu cu minim 5 ore în prealabil pentru comenzile în jud.Neamț  și cu 24 ore în regiunea Moldovei, și doar în cazul în care comanda nu a fost deja pregătită.
21. Comenzile pentru aceeași zi și următoarea noapte se preiau până la ora 20:00
22. În cazul încălcării de către cumpărător a condițiilor date, Magazinul are drepul să oprescă îndeplinirea serviciilor, pâna la înlăturarea încălcărilor și compensarea daunelor suportate de magazin în urma acestora sau să rezilieze înțelegerea de prestare a serviciilor,  informând despre aceasta cumpărătorul pe adresa electronică oferită  la perfectarea comenzii.
23. În zilele de sărbători ex. 14 februarie și 8 martie facem livrări în anumite intervale de ore stabilite de către companie. Acestea sunt: 07:30-15:00 și 15:00-21:00 (interval orar cu caracter informativ pentru curier). Nu facem livrări la ore fixe.
24. În zilele de sărbători ex. 14 februarie, 8 martie, facem livrări doar în Roman, jud.Neamț și suburbii.
25. Neintrând în contradicție cu stipulările de mai sus, magazinul se eliberează de răspundere în cazul neîndeplinirii condițiilor date, dacă aceasta survine ca urmare a fors-major-ului, inclusiv acțiunile organelor de stat, incendiu, inundații, cutremur de pamânt, alte calamități naturale, lipsa energiei electrice, lucrul instabil al rețelelor de calculator, greve, și alte cazuri, ne incluse în listă, ce pot influența asupra executării comenzii.
26. Florariaaly.ro (Florăria Aly Roman) nu poate fi penalizată pentru nerealizarea serviciilor adiționale gratuite precum: expedierea confirmării SMS a livrării, expedierea pozei la livrare pe adresa de email a clientului, livrarea cardului de felicitare.
27. Respectând cerințele normelor legislative în România, compania își asumă responsabilitatea de a nu livra și a nu comercializa băuturi alcoolice persoanelor cu vârsta sub 18 ani și în intervalul de timp 22:00 – 8:00 tuturor.

28.Pentru comenzile nelivrate la timp sau nelivrate prestatorul se obligă să restituie suma integral/complet în termen de 14 zile lucrătoare de la trimiterea cererii de restituire pe email, OP sau direct în reprezentanță. Beneficiarul este rugat să facă o cerere de restituire pe email: floripentrutineroman@gmail.com, OP sau direct în reprezentanță.
* ATENȚIE! În data de 08 MARTIE comanda minimă este de 100 lei. Se fac livrări doar în ROMAN, jud.NEAMȚ și în suburbiile acestuia. Poza la livrare nu se face.

De asemenea intervalul de livrare 07:30-15:00 și 15:00-21:00 este cu titlu informativ pentru curier, livrarea la această dată se face în intervalul 07:30 – 21:00 !!!

Pentru comenzile sosite mai târziu de 05 martie, ora 00:00, nu garantăm că vor realizate și livrate la timp!!!

Regulile înlocuirii
Depinde de anotimp și livrare, disponibilitatea unor tipuri de flori poate fi foarte limitată. Pe lângă asta, florile de o anumită culoare pot fi indisponibile în ziua livrării. În acest fel, livrarea buchetului identic cu cel ales, în ziua stabilită poate fi foarte complicată din motive obiective. În acest caz, prin finalizarea comenzii clientul este de acord cu varianta unei probabile înlocuiri.
O să se depună toate eforturile pentru a păstra forma, mărimea și toată gama de culori a compoziției alese, dar pot avea loc abateri. În compozițiile de un tip de flori ( de exemplu, un buchet de trandafiri), păstrarea tipului de flori are cea mai mare prioritate. Cadourile suplementare pot varia în conformitate cu asortimentul unei regiuni concrete.
Posibilitățile înlocuirii poate atinge și ambalarea buchetelor, coșuri și a câtorva elemente decorative, care din motivele indicate mai sus la fel este posibilitatea să nu fie absolut identic. Vor fi depuse toate eforturile de către floriști, pentru ca aspectul compoziției să fie cât mai apropiat exemplului de pe site, să arate organic și prezentabil.

DREPTURI DE AUTOR(COPYRIGHT) și ACCESUL LA SITE
Conținutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe, poze, și alte date) sunt proprietatea florariaaly.ro și a partenerilor săi și este protejat de legislatia română a drepturilor de autor. Folosirea website-ului sau a conținutului său de către orice persoană fizică sau juridică, pentru alt scop decat cel personal sau non-comercial, fără acordul FlorariaAly.ro , este strict interzisă.
Nu suntem răspunzători de folosirea și interpretarea eronată a oricărei informații de pe website. FlorariaAly.ro nu garantează ca website-ul va funcționa neîntrerupt și fără erori sau că defectele de pe website vor fi corectate. FlorăriaAly.ro nu va fi responsabil pentru nici un prejudiciu apărut din utilizarea sau imposibilitatea de utilizare a websiteului, chiar dacă FlorariaAly.ro sau reprezentanții săi autorizați au fost avertizați.
FlorariaAly.ro garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor FlorariaAly.ro, fără acordul scris al acesteia.
Site-ul www.florariaaly.ro poate fi accesat gratuit și se pot cumpăra produse fără a fi înregistrat ca utilizator.